34Gizem he evet o konuda bilmiyorum düzensiz adet olanları o dogru ☺️ Benimki günü gününe ona göre yazdım ben zaten o zaman 20 tane alsın ovulasyon hergün yapsın pahalı bişey degil zaten :) en mantıklı sonç onla alınıyor benim ilk gebeliğim ilk aydan kaldım 2 yıl üzernde korunuyordum ilaçla bide .. ovülasyon testleri iyi oluyor ilk ay olmuyorsada 2 de 3 de garantili oluyrms.. bazılarıda doktora gidip takip ediyorms ama para vermeye gerk yok testle bulunuyor o gün :)