Kızlar merhaba yine ben danışıcak Bi kimse olmadığı için buraya yazıyorum dün 5 gün vardı regl günüme ama bugün kahverengi akıntı geliyor adet oluyorum sandım Pet taktım ama az az geliyor sizce adetmi olucam normalde adetim hep 1 2 gün sarkar ama bu sefer erken geldi heralde diye düşünüyorum ama agrıda yok normalde ilk 2 3gün agrım cok olur bu sekilde basından geçen ler veya bilgi sahibi olanlar bilgilendirin beni yaa