Semaykuntt ebrubarut_14 Canım direk hastaneye gidince yönlendiriyorlar zaten çocuk doktoruydu sanırım 4 sene oldu çünkü hatırlamıyorum
Burcinisp88 ebrubarut_14 benim oğlum yok ama arkadaşlarım, teyzemler hemen yaptırdılar. Benim de oğlum olsa idi bende kestirirdim. Çünkü hangi erkeğe sorsam bi sünnet travması var. 😀 ama 2ci kız geliyormuş gerek kalmadı 😀😀😀😀
Boncukbeyinannesi ebrubarut_14 40 günlükken yaptırdık biz. Çok çabuk iyilesiyolar.sadece ilk gün biraz zor geciyor
Mavilibulut Semaykuntt anladım canım şu an 1000 lira falan olmuştur herhalde çünkü benim muayene param 250 lira oldu kaldiki cerrahi işlem 🤦🏻♀️
Semaykuntt Mavilibulut aynen canım dediğim gibi 4 yıl olacak yani olmuştur su zamanda heleki ateş pahası oldu herşey hayırlısı olsun iyi bir doktor bulduğun zaman kaçırma derim ama 🙏🏻
Mavilibulut Semaykuntt evet canım doğru söylüyorsun şimdiden araştırmaya başlasam iyi olur teşekkür ederim 🌸💜