Nisanurunannesi3850 Adetime 3 gün kala 45 le ögrendim bidahada kan testi yaptirmadim 6+4 de doktora gittim hem kalp atisini duydum hem keseyi gördüm icinizi ferah tutun normal bence🤗
Sebnemrahh Seviiii öncelikle iyi düşün iyi olsun degergayet normal canım sağlıkla kucağına al inşallah