Bence öncelikle sizin hayat şartlarınıza göre be istediğinize göre değişiyor bu araba seçimi. Kendim çok arastırdım seçmem aylarımı aldı resmen, seçerken dikkat ettiğim noktalardan örnek verebilirim. Bizim arabamız var hangi tip bebek arabasını alırsak illaki ilk başlarda oto anakucağı almamız gerekiyordu. Kabin ve baston tiplerine çok baktım gittim geldim açtım kapattım evet çok pratik ama bana göre 7-8 aylık bebek ona oturtulmaz hafif olduğu için çok sallanır ve içine illaki ek sünger vs koymak almak gerekiyor demirler batar. Travel sistemlerde de, port bebe olan türleri bebek büyüdükçe ayağını kesme sığamama gibi nedenler olabileceği için öyle seçmedim. Joie litetrax4 aldım, tekerleri büyük bebeği sarsmıyor düşmesini engelliyor, Tek elle kapanıyor tekerleri tek tek çıkıyor bagajda yer kaplamıyor ve benim için araba kısmı port bebe değil normal bebek arabası. Biraz uzun oldu kusura bakmayın detaylı anlatmak istedim.