BetulGon Çamlıca medipolde elif hanım 125tldi en son 👍🏻Ara ara zam yapıyolar ama ben 1.5yıl önce ilk gittiğimde 50tl sonra 70, 100 derken böyle oldu 🤷🏻♀️
gmzcvk BetulGon ben de medipol camlica’ya gidiyorum, en son 1 ay once 125 tl idi yarin tekrar gidicem bakalim degismis mi? 100 tl ile baslamistik Nisan ayinda.
Esrakara55 Esmaemir17 ay benm de oğlan ya geçmi gelcek acaba 😁 o kadar bekleyemem 😀 kızım 37 de gelmişti
Esmaemir17 Esrakara55 Valla canım herkes beni korkutuyor tam 41 hafta olduk yarın gidicem hastaneye inşallah doğurturlar artık beni😁😁😁Bu sene olan çoğu bebek gelmek istemiyor onlarda haklı 🦠 virüs var 😁😁😁
Emel0108 Esrakara55 tuğba hanıma gidiyorum eli hafif pratik bi kadın memnunum bende 😊 okmeydanı ssk hastanesinden gelme bi doktor okmeydanı sskda tanıdığım çok araştırdım çok tavsiye ettiler. Genelde nöbetlerde kendisi oluyo doğumunuza denk gelirse gönül rahatlığıyla kendinizi bırakın derim 😊
Esrakara55 Emel0108 bakalım nasip kısmet kime gelicek 😀 zaten kolay doğuran biriyim 😁 kızımda Burcu hanımın nöbetine gelmiştim o da çok iyi bi doktor ama o daha pahalı yardımcı doçent olduğu için
Aknkbr Reysare herhalde benim eşimin işyerinden dolayı indirimi var % 10 indirim uyguluyorlar derya hanıma gidiyorum ben
Emel0108 Esrakara55 baya şanslıymışsın burcu hanıma denk gelmek büyük şans evet pahalı ama mükemmel bi doktor imiş 🙂
Reysare Aknkbr bende Derya hanıma gidiyorum Saglık personeli olduğum için indirim uygulanıyor bana da ama zam geldiğinden beri hiç gitmedim daha yeni gideceğim herhalde zamlı fiyatın üstünden indirim uygulanır
Merve2016 Esmaemir17 bende o hastaneye gittim bir kere doğum orada olacak büyük ihtimalle siz hangi doktora gidiyorsunuz