Benim ikinci gebeliğimde karaciğer enzimlerimde yükseklik olduğu için hiç bir ilacı kullanamadım ne folik asit ne vitamin ne de başka bişey oğlum şu an 9 yaşında çok şükür ne beynin de ne omurgasında bir şey olmadı oldukça sağlıklı ve hatta fazlaca kilolu doğdu. Ben besinlerden almaya çalıştım vitaminlerimi yoğurdumu sütümü peynirimi yeşilliğimi zeytinimi yumurtamı günlük yedim ihmal etmedim haftada iki üç kere balık yedim sen de bu şekilde yapabilirsin besinlerden alabilirsin kullanamıyorsan.