burcumelis evet eskiden sakat doğuyolardı hastane yüzü görmedikleri için, çok şükür cahil değilim, eğer cahil olsaydım kullanmayın gereksiz derdim. Bakın ne dedim değerlerinize baktırın dedim, kusura bakmayın şuan sağlıktan daha önemli bi şey varsa o da sağlık ticaretidir asıl araştırmadan sorgulamadan bi şeyleri kullanmak en büyük cahilliktir. Sürekli değerlerim kontrol edildi ve değerlerim iyi olduğu için kullanmadım. Bunu yapanda özel hastane doktoru değil işini hakkıyla yapam devlet hastanesi doktoruydu. Kalıplaşmış ve devletin uyguladığı sistem her gebeye şu şu ilaçları vereceksin oysaki herkesin değerleri aynı değil. Kaldı ki bunları içeren bir sürü besin var imkan varsa eğer doğal yollarla kimyasalsız karşılayabilirsiniz, son olarak kimsenin kimseye cahil deme hakkı yok birbirimizi tanımıyoruz bilmişte değilim öğrenmenin sonu yok sevgiyle kalın ❤️