Tubis5712 Gerçekten görüntü kalitesi güzelmiş, bana denk gelmedi, bir de tam göstermiyorlar ya ya da bana mı öyle doktorlar denk geldi :-( Azıcık gösterip kendilerine çeviriyorlar vir de kalp atışı var diyor ses yok. Resmini de zar zor alıyorum , çıkarsa veririz yoksa yok diyorlar. Yani bazı bilgisayaralar çıkaramıyor diyorlar