SevcanahinBingl Ben de 25. Haftama kadar 3 4 bazen5 kö yürüyordum tempolu. Yorulma kasılma hiçbir şey olmamıştı. Pazar sabahıydı kahve leke gelmişti hatta burda post açtım doktora git dediler. Korkmuştum baya. Acile gittim bebek aşağıda dedi doktor bana da. Ama kanama şu nedenden oldu diye bi şey demedi. İlişkiye girip girmediğimizi sordu uzun zamandır girmiyorduk zaten. Ağır da kaldırmamıştım. Hamileliğimin başından beri de hiçbir sorun leke olmadı. Açılmam da yoktu. Ben yürüyüşlerime bağladım durumu. Sonra dinlendim bi kaç gün geçti çol şükür.Bence de kesinlikle doktor tavsiyeli olmalı.