Bu sabah da benimki hiç oynamadı. Sabah 7 1bucuk gibi başlardı. Yarın muayenem var sairsizim 3hafta sonra ama neden oynamadı saat 12 oldu yok. Korkular kapladı içimi. Sacmasapan düşüncelerim başladı doğum yaklaştı. Ya kısa olucak cüce olucak hasta olucakkueze alçaklar yaşamicak evlâdım olmayacak benim gibi düşünceler sarıyor arasira. Moralim enerjim düştü