Demetsvm keske benide nts ye alsalardi
Boyle ustun koru bakilmis gibi hissediyorum😔 32 haftalik gittim diger kontrolum 37 ye verdi ve hic nts felan demedi.. 37 de gittigimde ise smear testi deniliyor heralde onu yapicak yani ince uzun cubukla sivi alip enfeksyon varmi ona bakiyolarmis birde belki ntsye baglayabilirmis🤷🏻♀️
Karnim suan bile semsert geceleri daha da sertlesiyor☹️