tugbasare genelde konuştuğum kısılerde eksı tarzı tuketenlerın kız dıyorlar ınternetten baktığım da tatlı ya kız demısler ama benım ablamda hep eksı yemıs ve kızı olmuştu benım de tatlı yıyınce mıdem bulanıyor bol eksı tüketiyorum 9 haftalık benımkıde 😍