Aras1510 Merhaba anneler 16 haftalık hamileyim 4 gün evvel bebeğin erkek olduğunu öğrendim ama kız hissediyorum ve rüyamda kız bebek verdiler benim gibi rüyasında görüp cinsiyeti doğru çıkan var mı?
Laylaaaa121212 Aras1510 Aras1510 bendeee tam tersi canım 14+6 doktor bu hafta emin olamayız ama noktalardan kız dedi erkek hissediyorum bir arkadaşımada 3 nokta erkek dendi kafam karıştı
fatmaozdemir1 Aras1510 ilk gebeliğimle kıyaslamama hissetmeme rağmen kızım olacagını öğrendim hissetmeyle olmuyor bence
MYstryy Aras1510 ilkinde prensesm die severdm hep kiz olucak die hissederdim erkek dedikeleinde bile kiyafetleri unisex aldim inanamamstm o kdar yani. Sonuc erkek oldu 😄 bundada erkek diye hissettm erkek olck heralde deidm kendi kendime simdide doktor kiz dedi bakalim hayrli saglikli olsunlarda🤩
Gizem59 forever23 hissetmeye olmuyor keşke olsa 14 hafta yüzde 90 kız dendi bana 18 haftada erkek olduğunu öğrendik sağlıklı olsun ama insan şaşırıyor tabi şimdi detaylı ultrason gircem il ns kesin ogrejicez bende hep kız hissetmiştim
Aras1510 hamileliğim bu ilk bebeğim erkek bunu da erkek dedi doktor ama hamileliğimi farklı yaşıyorum böyle de olur mu
babyceylan Aras1510 her çocuk bir mı ki her hamilelikte bir olsun. Hamilelik sıkıntıları karin şekli yemeye göre falan olmuyor onlar hep hurafe.
Sevcus Aras1510 Benim de bir oğlum var şuan 12 haftalık hamileyim cinsiyet belli değil benim ilk gebeliğim çok kolay geçti ne bulantı ne yorgunluk vardı bunda çok zorlanıyorum. Siz takvimlere bakmışmıydınız ne çıkmıştı. Sağlıklı olması en büyük dileğim ama merak içindeyim
Aras1510 forever23 3 ay sabah bulantım oldu bunda yoktu ama inanılmaz kasık ağrılarım vardı şuan biraz azaldı
Bilibon Bncede hissetmeyle ruyala hirmeyle alakasi yok herkes ruyasinda kiz gordu ben kesin kiz olucak dedim erkek olucagini hic dusunmedim ismimiz bile hazirdi dr direk erkek bu deyince sasirip kalmistim simdi alistim diorum aslan oglum geliyor 😁😁
Gulenc21F Ayse-18 inşaallah değişmez 😍 canınız daha cok tatlı mı cektı yoksa eksı ve tuzlumu hangısını daha cok yediniz 😍
Ayse-18 Gulenc21F canım hep tatlı istedi ama miğde bulantısını bastırsın diye tuzlu yedim mecburen 🤷♀️😊
tugbasare Gulenc21F benımde hep canım sanki daha çok ekşi ve acı istiyor şalgamı severek içiyorum normalde pek sevmezdim sizce cinsiyet ne olur çok merak ediyorum 14 haftalığım Gulenc21F
Bilibon tugbasare canimizin cektigiylemi alakali bilmem ama eksi tuzlu tursu sogan gibi seyler cekti hep cnm sonuc erkek 🤗🤗
Gulenc21F tugbasare genelde konuştuğum kısılerde eksı tarzı tuketenlerın kız dıyorlar ınternetten baktığım da tatlı ya kız demısler ama benım ablamda hep eksı yemıs ve kızı olmuştu benım de tatlı yıyınce mıdem bulanıyor bol eksı tüketiyorum 9 haftalık benımkıde 😍
Sevcus tugbasare bende arkadaşımda erkek bebeklerimizde acı AŞ erdik başlarda çok sevdiğim türk kahvesinden tiksinmiştim. Bence erkek 🥰