tugbaayilmazz Senactn0402 aynen inşallah bakalım 🤲🏻 Benim bundan önceki hamileleğimde 9.haftada kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım şiödi hayırlısı bekliyorum 🙏🏻
Senactn0402 tugbaayilmazz bende geçen sene dış gebelik yaşadım keseyi felan görememiştim bugün keseyi gördüm doktorda çok iyi şeyler söyledi çok sevindim ama tedirgin geçiriyorum tabi sağlıklı olsun yeter
BusraTass tugbaayilmazz Merhaba, benim de ilk gebeligim bundan dolayi sonlandı maalesef. Cok korkuyorum ayni seyleri yasayacagim diye 😞
M_N_R Azracan Yok canim ya dogurmadim daha.Sabahtan kanli su geliyodu.Hafifde agrim var.Doktorla konuştum bakalim yarin gidicem kontrole😊Bu arada tebrik ederim hayirli olsun anali babali buyusun in şe ALLAH.🤲🧡
tugbaayilmazz Senactn0402 biz keseyi de bebeği de gördük maalesef gelişemedi. Doktor büyük ihtimal sağlıksız bir bebekti dedi bu sefer daha gidemedim. Pazar günü gidiyorum bakalım 🤲🏻
Eliff66 Senactn0402 27+3 olduk ogluşumla 👶❤allalhim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤
tugbaayilmazz Deletedmom550 içini ferah tut canım sanmıyorum kötü bişey olduğunu. Gittiğinde tercüman aracılığıyla derdini bence anlat tabi doktorun nasıl biri bilmiyorum ama böyle durumlarda açıklamaları gerekir