Senactn0402 Mozi1605 ben daha hiçbir belirti yaşamadım ara ara kasık agrılarım oluyor oda normal galiba adet olamadığım için doktorum 3 cm kistim olduğunu söyledi ondan da olabilir demişti
Cicilibicili Mozi1605 annesi bebeğin yerleştiği için bel ağrıları kasıkta hafif ağrılar görülüyo bu haftalarda hiç korkma ☺️