tany15 normlde engel zaten 3cu sezeryn olcam ben o yüzden doktor ilgilenmiyo sezeryan oldgum icn kalp dmara gittm oda bişey yapamm dogumdan snra gelcn dedi bu varis 2ci kez cikiyo bende 4sene once kizma hamileykende cıktı doğumdan snra ameliyt istedi doktor ben korktm olmadım yine basma dert oldu cıktı bu gebelikte dhada büyüdü affina sığınıyorum elimle tutuyorum orami canim yandgi icn soğuk su deniyorum dha cok sisiyo sicak su koyuyorum yine sisiyo kolayını bulamiyorum