Kızlar bugün öğleden sonra bacaklarımdan aşağı kan boşaldı öyle böyle değil ama dedim eyvah doğuruyorum heralde hemen ped taktım hastaneye gittim alttan muayene yaptı doktor plesanta temiz dedi idrar tahlili yaptı oda temiz çıktı kanama durdu bu arada ordayken.doktor tekrar bi çatala çık bakalım dedi tam çıkarken baktım bacaklarımdan kan boşalıyo yine ayağıma kadar.doktor hemen koştu baktı yok artık dedi bu kadar kan burdan mı geliyodu dedi tam vajina girişine doğru varis patlamış o deli gibi kan ordan geliyomuş🤦♀️Doğuma engel bi durum yok korkulcak bişeyde değil dedi.tampon yapıp bantla kapattı eğer bi kaç gün devam ederse kalp damara gitmen lazım bizlik bi durum değil dedi🤷🏻♀️Başına böyle birşey gelen varmı ne yaptınız acaba geldiyse