Bende hamileliğimin başında asla normal doğum istemiyordum sezeyan olacağım diye çıktım yola. Sonra gebelik okullarında etraftan herkes beni sezeryandan korkutmaya basladı bu defa ikisindende korkmaya basladim rahmin kesilecek sutun gelmeyecek ayaga kalkamayacaksın bebeginle ilgilenemeyeceksin dikisin senelerce sızlayacak dediler. Doktorumu degistirip normal doguma sıcak bakan bir doktora bile basladim ama bu defa bebegim ters hic donmedi 20. Haftalarımdan sonra dondugunu hic hissetmedim hep bası gogus kafesimin orda simdi 37+3 üm hayırlısı olsun diye dua ettim hayırlısı böyleymiş demekki 15 mayıs sali bende sezeryan olacagım . Sizin bebeginiz sizin bedeniniz siz karar vereceksiniz tabiki kimseye kulak asmayın.