cevremde ki insanlara sezeryan olcam deyince yazık diye bakiyolar anca korkutuyolar insani onceden istememme ragmen simdi korkuyorum sezeryandan ins korkulacak bisey yoktur. direk dedikleri laf kestircenmi kendini bu usluba sinir oluyorum. neden bu kadar dengesiz oluyolarki. ben de cocuguma zarar vermemek icin sezeryan isteyenlerdenim cunku tedaviyle hamile kaldim. acikcasi kendime guvenemiyorum