Hzl sağlık odağındaki hemşireye dedim şuan gitmeyi düşünmüyorum oda gitme erken dedi durumlarda belli 2 3 hafta bekle dedi 7 hafta geçince gitmeyi düşünüyorum o zaman kesede kalp atışı da görünür inşallah şuan gitsem belki sadece kese görünür değerim kese görünecek kadar değildi sürekli hastane gitmek istemiyorum görünmezse tekrar çağıracak sonra kalp atışı için git gel yapmak istemiyorum bu virüs korkutuyor beni