Mom103 Senactn0402 bende 5 +0 yarin gidicem keseyi gormek icin Alahin inziyle bir sorun olmaz 3 kaybim var 😪 korkuyorum. Sol gogusumdede bi kitle var kucuk dokununca aciyor adet zamanimda biraz buyir adetim gecince kuculuo gidiyordu yarin doktor bakicak ama korkuyoruk kotu bisey olur diye
Kelebekdegilkepenek Yarın 5+0 olacağım ve kese için çağırdı, en son değerim pazartesi günü 304,4 tü. Yarın 1200 dolaylarında görürüz dedi, bakalım nasip,yazarım yine 🥰
Melisabusraa Senactn0402 benim şuan son adet tarihine göre 6 haftalık ama ultrasonda 4+6 çıktı bugün kese 8.32 ama dağınık kese dedi düşük olur büyük ihtimalle dedi☹️
150_gelartik sblaslan canım yazıyor benim ultrasonda kese çapı gs olarak isimlendirilmis karşısında da 1.04 cm yaZıyordu
Hzl Mom103 Hangi ilaci kullaniyorsun suanda bende ilk de dusuk yasadim doktora her hafta gidiyordum 6. Haftada dustu ondan simdi biraz beklemek istiyorum gidince kese gözüksün istiyorum.
Hzl Rebia Bende 5+5 im adet tarihime gore acaba ne zaman gitmeyi düşünüyorsun doktora . bende gitmedim henüz .
Rebia Hzl sağlık odağındaki hemşireye dedim şuan gitmeyi düşünmüyorum oda gitme erken dedi durumlarda belli 2 3 hafta bekle dedi 7 hafta geçince gitmeyi düşünüyorum o zaman kesede kalp atışı da görünür inşallah şuan gitsem belki sadece kese görünür değerim kese görünecek kadar değildi sürekli hastane gitmek istemiyorum görünmezse tekrar çağıracak sonra kalp atışı için git gel yapmak istemiyorum bu virüs korkutuyor beni
Morcivert07 Senactn0402 benım de 8mm ama düşük tehlike var suan 6+2 yim kalp atısını duyana kadar bekle dedi kesede kanama var çünkü
Senactn0402 Morcivert07 kıyamam ya bende kanama yok düşük tehlikesi yok dedi Allah yardımcın olsun kuzum