Sedos5066 Nagisim evet çok memnunum herşeyi anlatiyo gözünden anlıyo insanın prof zaten kendisi kolay kolay doktor beğenmem ama ibrahim bey gerçekten işinde basarili
koala06 Nagisim Özel 19 mayısa gidiyorum. Sanırım 3000 civarı birşey. Gönül isterki koru ya medicana ya gitmek 😂 ankara çok pahallı