Nagisim Ankaradaki anneler ozel hastaneye gidenler dogum ucretleri ne kadar hastanenizden memnun musunuz ?
Sedos5066 Nagisim ankara sincan lokman hekim 3800 dedi ama alamadım doğumum şubat mart a geldiği için vermediler ocakta daha pahalanacak diye sınır oldum
Nagisim Sedos5066 hangi doktora gttniz bende ilk defa oraya gttm erken dogum riskim var yeni dogan unitesi var diye gttm 3800 dediler.
Sedos5066 Nagisim evet çok memnunum herşeyi anlatiyo gözünden anlıyo insanın prof zaten kendisi kolay kolay doktor beğenmem ama ibrahim bey gerçekten işinde basarili
Mlkmhrrm Muayenehaneye gidiyorum kontroller için doktorum hrs hastanesi ile anlaşmalı normal 4250 sezeryan 4500 dedi şu an 33. Haftadayım