Kızlar bi kaç gündür buralardayım biliyorsunuz. 2 gün önce yumurtlama testimi paylaştım yumurtlama olmuş demiştiniz hatta 3 gündür de değerlendiriyoruz üstüste ama hala tam silikleşmedi gibi sanki bi bakar mısınız ben anlamadım? Dün çatladı diye düşündüm devam etmeme gerek var mı?
https://hizliresim.com/FoX94v