Miray61 kubracpkn deneme yalan vallaha ben hep ona göre gidiyordum iki yıl olcak düşük yapalı daha olmadı ve bu ay yumurtlama testi aldım takvimdekinden 3 gün sora yumurtladım yani yanlış onlar sadece oyalanıyor insan inşallah gebe kalmışımdır
Kebelegimm kubracpkn dimii 😂 bak ben cok iyi takip ettim ve ovulasyon testine bile ihtiyaç duymamıştım Allaha şükür gebe kaldım😍