belgintirpan bebekkaradag ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 23.haftadayız doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi doktor çok iyi bir vitamin içinde folik asitte bulunuyor zaten ve bebeğin gelişimi için çok iyi herhangi bir yan etkisini de yaşamadım
RdvanSimgeYlmaz Bende ilk 3aydan sonra kullanmaya başladım 38+3 olduk hiç bir yan etki vs yapmadı bende kahvaltıdan hemen sonra alıyorum ☺
BarBeyzazer Haftamdan beri kullanıyorum hiç bir yan etkisini görmedim gün içerisinde alıyorum aç tok farketmiyor bulantı vs yaşamadım ilaç değil takviye vitamin saati ve aç tok alınması farketmez
tly Ben de 12. Haftamdan beri kullaniyorum yan etkisini gormedim belki bulantim yapar korkusuyla gece yatmadan aliyorum ☺
Nazyun Banada 3 ayımdan sonra verdi şuan 2 . Kutuya geçtim sabah kahvaltıdan sonra içiyorum yanında magnezyumla beraber
Aliasaff bebekkaradag aç karnına yada tok fark etmez canm bende kullanıyorum çok faydalı bulantı yapmasın diye aç tok fark etmez dedi doktorum
Cnnckr Haftadan beri kullanıyorum. Bulantı o zamanlar aşırıydı geceleri kullanıyordum o yüzden. Alışkanlık olmuş 21. haftadayım yine geceleri yatmadan kullanıyorum.
Tugceeee Ben hiç folik asit kullanmadım, 6. Haftadan beri imom kullanıyorum, bi yan etkisi olmadı ama dikkat et sakın patlatma😄 merak ettim içini patlattım 3gün kustum sonra çooook fena kokuyor😄🤢
Merveut bebekkaradag ben suan 35. Haftaya gırmek uzereyım yaklasık 30. Haftamda sordum omega 3 kullanmam gerekmıyormu dıye. Benım dr um hıc onermedı mesela hıc kullanmadım onun yerıne zeytınyagını ve cevızı artır ve etrafındakı hamılelere soyle son ay kullanılmasını onermıyoruz demıstı bana. Ama tabı yonlendırmek ıstemem kımseyı bu benım dr um tabsıyesı herkes kendı dr unu dınlesın😉
Aliasaff Merveut doktorun niye öylem demiş şaşırdım Vala ilaç değil ki bu takviye edici gıda sadece balık yağı gibi bişey
Ayca-Meleknaz ben de 32 haftalim hamileyim gunde iki kere sabh aksam kullaniyorum. balik falan yemedigim icin