bebekkaradag 21 Haftalığız, doktorumuz bu kontrolümüzde İmom Omega kapsül yazdı. Folikasiti kesti. Kullanan var mı acaba?
nerice_isler bebekkaradag 3. Ayım bittiği günden beri kullanıyorum 33 haftalık olduk bugün Doğuma kadar da kullanacaksın dedi doktorum
MelisaMila bebekkaradag Kullanıyorum 18+5 im. Ve bir kutusu bitirdim bile 😊 içeriğinde folikasitte var omega iyot vs 👼🏻
Cans bebekkaradag Ben kullanıyordum . Fakat bebeğimin gelişimi önde gittiği için doktorum kesti . Bana tek yan etkisi iştah açması olmuştu ☺ Bulantı için gece yatmadan önce içiyordum . 🌸 Şifa olsun miniğinize 🤱🏻
belgintirpan bebekkaradag ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 23.haftadayız doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi doktor çok iyi bir vitamin içinde folik asitte bulunuyor zaten ve bebeğin gelişimi için çok iyi herhangi bir yan etkisini de yaşamadım
bebekkaradag Melike58 Herhangi bir yan etkisi var mı acaba? 🙈 İnternette çok güzel yorumlar var fakat mide bulantısı yaptığı da yazıyor. Hamileliğimin başından beri hiç bulantı yaşamadığım için tereddüt ettim☺
bebekkaradag nerice_isler Herhangi bir yan etkisi var mı acaba? 🙈 İnternette çok güzel yorumlar var fakat mide bulantısı yaptığı da yazıyor. Hamileliğimin başından beri hiç bulantı yaşamadığım için tereddüt ettim☺
nerice_isler bebekkaradag kişiden kişiye değişmekle birlikte bende hiçbir yan etkisi olmadı hatta sabahları aç karna alıyorum öyle daha tesirli olur demişti eczacı arkadaşım
Melike58 Bende hamileliğim boyunca hiç bulantı yaşamadım canım ilk başta folik asit kullanıyordum sonra imom kullanmaya başladım güzel bir ilaç bebeği de iyi besliyor
bebekkaradag Melike58 Siz nasıl kullanıyorsunuz pekii? Aç mı tok mu? Eczacım kahvaltıdan sonra 1 adet iç dedi🙈
nerice_isler bebekkaradag her yiğidin yoğurt yemesi misali demekki Buda emilimi aç karna daha iyi olur demişti bende öyle yapıyorum herhangi bir negatif bişeyde olmadı
Aliasaff bebekkaradag aç karnına yada tok fark etmez canm bende kullanıyorum çok faydalı bulantı yapmasın diye aç tok fark etmez dedi doktorum
bebekkaradag nerice_isler Çok sağolun🙏🏼🙏🏼 Ben farklı bi eczacıya daha sorup öyle başlayayım en iyisi☺☺
nerice_isler bebekkaradag Tok karnına günde 1 kere kullanılır. Tercihen kahvaltı sonrası kullanımı tavsiye edilmektedir. Püf Noktalar: Doktor tavsiyesi üzerine kullanılıyorsa doktorunuzun önerdiği kullanım talimatına uyunuz. diyor internet
bebekkaradag Cans Bende bulantı yorumlarını görünce korktum açıkçası, kahvaltıdan sonra içebilirsin dedi eczacım. Bulantı yaparsa sizin gibi devam edeyim☺☺