Pembe-mavi Selinn4 yok normal akıntı mantar yani. O yüzden olabilir dediler. Onu dışında hiçbirşey çıkmadı
Selinn4 Pembe-mavi hm simdi anladm enfeksiyondanda olabiliyor yani lekelenme bnde ilk defa oldu cinsiyetini bilmiyorum ama bu haftalarda kanama leke olunca erkektir kesin diyolar bn 24 haftalık kızımı kaybettim lekelenmm olmamıştı hayrlisi 🙏🏻
Pembe-mavi Selinn4 benimde erkek 17.haftamız. sizin kaç haftalık. Benim 8 haftalık kalp atışı durdu ve hiçbir belirti göstermemişti
Selinn4 Pembe-mavi bnde 13 haftaya girdim bakalm bnmkide erkek gbi geliyo hergun kalp atışlarına baktırıyorum şükür onun durumu iyi bnden hafif kahce lekeler oluyo hic kalkmıyorum hakkmzda hayırlısı olsun inş kucaklarımıza alırız yavrularımızı 🙏🏻
tugbaayilmazz Leylaakcay aynı durumu 6 ay önce bende yaşadım. 9 haftalık oldu ama bebek 5 haftada kalmıştı kaşbi durmuştu. Şimdi tekrar hamileyim 5+4 dün çok hafif bi lekelenmem oldu hayırlısı inşallah bu sefer kucağıma alırım 🤲🏻
Selinn4 tugbaayilmazz acınızı cok iyi anliyorum ins bu sefer alırsınız minnoşunuzu kucağınıza rabbim hepimize mutlu sonu nasip etsin🙏🏻