Selinn4 17 haftalık gebeyim. Sabah wc de pembe pıhtı geldi sonra pencerede kanı gördüm. Sonra doktoru aradım ilaç verdi 3 gün kullan kanamam geçerse bırak geçmezse devam edicez dedi. Kasıklarımda ağrı var. Dinleniyorum şimdi 2 kaybım var ve korkuyorum. Öncesinde kalbi durmuştu. İnşaallah birşey olmaz. Gerçekten çok korkuyorum. 2 gün önce kontrol vardı ve doktor çok güzel ilerliyor dedi. Hatta birilikte hareketlerini izledik. Ve bana oğlum olacağını söyledi. Rabbim inşaallah kucağıma almayı nasip eder