Kizlar bişey sormak istiyorum . 35+3 haftalığım şuan . Bebeğim ayak geliş pozisyonunda . Doktor 39.hafta için simdiden sezeryan planlari yapiyor 🤣 bende bir umut döner belki diye düsünüyorum . Size sorum şu . Bebek şuan ters ya . Yuruyusler platesler squatlar falan yapiyorum . Bebek dönse eğer ben bunu nasil hissederim . Yani durup dururken otururkende dönebilir mi . Siz bebeğinizin döndüğünü hissettiniz mi ? Nasil oluyor dönerken bir bulanti hissi veya boşluk hissi mi oluyor cok merak ediyorum