Sadeceeolsunn benim gittiğim yer sadece Ağda yapan bir yer . Randevulu çalışıyor sıra falan olmuyor kimseyi görmüyorum maskemi takıp yaptırıyorum valla mecburen. Maskeni cıkarmadıktan sonra bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Ağdacının da takması iyi olur tabiki. Eve gelir gelmez de duşa girersin ellerini iyice dezenfekte edersin hiçbir şey olmaz inşallah. Ben öyle yapacağım 35 haftalık oldum. Tüylerim henüz tam uzamadı. 37 de falan gider yaptırırım tekrar. Nasıl rahatlıyorum Ağda yaptırınca misss