Sadeceeolsunn 38+5 oldum sanırım 40 ı geçicez ama ben yinede önlemimi almak istiyorum kuaföre gitmek tehlikeli olur mu acaba siz kaç haftaya kadar ağda yaptırdınız. Zaten kendi yapma şansım yok göbüşten hiçbir şey göremiyorum 😑
Zeyyno_ Sadeceeolsunn Yapabilecek biri varsa yardm al derim şu dönemde kuaföre gitmek iyi değl bnce şahsen ben kuaför ortamını hijyenik bulmuyorum dha önce kuaförde çalştığmdan biliyorum eşim felan yardm edebiliosa o şekilde hallet
ilknurosman Sadeceeolsunn valla kuaforune gore degisiyo canim benim.bi agdacim var gercekten titiz bir insan koronadan once bile eldiven takip ta agda yapan insandi her gittigimde yatma yerinin bezini degistirir bana yapcagi agdayi yeni bir plastik bardak gibi birseye koyar temiz cubukla surer ve maskesini asla oynatmadan eldivenle alir oyuzden gonlum cok rahat koronanin ilk ciktigi bir kac ay gitmek istememistim ozaman marketi bile gectim esim cop atmaya bile cikarmiyodu beni cunku okadar pimpirikliydik hamileyim diye simdi 2-3 aydir agdaya devam icim rahat bir sekilde bence iyi arastirip bi kuafor bul canim
Kaderaras Sadeceeolsunn ben oğlumda son ana kadar gittim tabi temiz en güvendiğim kişiye gittim çok rahat oluyor
Sadeceeolsunn ilknurosman benimde sürekli gittiğim bir kuaförüm var öncesinde de gidiyodum ama şu virüs birde açılmam olabilir yarın kontrolum var acaba diyorum zarar verir mi hızlı çekiyolar ya
Theaydins Ben 36+6 da dün karşıma ayna koyup kendim yaptım. Kuaföre gitmeyi düşündüm cesaret edemedim, yardım edecek kimse de yok. Baya yoruldum ama hallettim
Sadeceeolsunn Theaydins maşallah size ben bacağımın arkasını bile alamam şuan göbeğim baya büyük sanırım 19 kilo alınca 🙈
Ayazmm-123 Eve gelen kuaförler var ben öyle yapacağım maskesini eldivenini çıkarmadığı sürece sorun olmaz bence
Sadeceeolsunn Kaderaras bende şimdiye kadar gittim başka türşü çok zor olur. Ama açılmam varda tehlikeli olmasından korkuyorum
ilknurosman Sadeceeolsunn olabilir canim doktoruna bence bir ara sor istersen agdanin bir zarari olur mu diye
CansuAbinik Sadeceeolsunn Kuaför değilde güzellik merkezleri var steril oraları tercih edebilirsiniz. Evimin burada güzellik merkezi var. Saatte 1 müşteri alıyorlar. Ağdayı yaptırdıktan sonra 1 ayda ancak çıkıyor tüyler. 😌
fosforlukalem Sadeceeolsunn 39+1′de ağdaya gittim. Son gidişim olur daha çıkmaz dedim. 39+3te doğum yaptım güzel denk geldi temiz temiz 😅 doktorum bana da 40ı geçer diyordu ama geçmedi. Bildiğiniz temiz bi yer varsa önlem alıp gidebilirsiniz
Nidaabaserr Sadeceeolsunn ben hep ağdaya gidiyorum hala da devam ediyorum zaten randevuyla çalışıyorlar sırayla işleme alıyorlar çok da temiz güvendiğim için hep oraya gidiyorum. Genelde böyle sokak arası kuaförler çok temiz olmuyor en azından bizim Mersin’de böyle 🙂
fosforlukalem Sadeceeolsunn düzene oturtmuştum. 35-36 hafta gibi gitmiştim çatı muayenesi olacaktım. Doğmazsa 39′da giderim demiştim. Sonra zaten 40-41de doğsa da temiz olur diye. 39′da gittim 2 gün sonra doğum oldu 😊
Naren1 Sadeceeolsunn 31. Haftamdayım ayna koyup alıyorum üç dört kuaföre gittim baktım hiç iç acıcı değil alabilidiğim yere kendim alcam her malzemem var
Deletedmom95 Sadeceeolsunn ben kuaföre gidiyorum. Zaten randevu ile çalışıyor bizim burdaki kalabalık olmuyo bi sen bi çalışan. Ortamı da temiz. Evde almak zor oluyor çünkü bide göbüşler büyüyünce iş daha da zorlaşıyo