tany15 Kızlar çok post açtım ama görmüyo kimse bunu görürsünüz inşallah.benim 37.haftam bebek 28 den beri ters dönmüş ama kanala hala girmemiş.suyum fazla olduğu için zorluyo begeği denk getiremiyo başını kanala dedi.eğer 2 hafta içinde girmezse sezeryan dedi🥺ameliyat korkum var bütün psikolojim bozuldu bunu duyunca.son zamanlar çok halsizim harekette etmiyorum doğru düzgün ama kanala girmesi için haraket lazımmış sizler neler yaptınız?kaçıncı haftalrda indi kanala
Mihrimah41 tany15 ya ne saçma kendi kendine girmeyebilir sırf bu yüzden niye sezaryen yapıyo hemen. Benm oğlumda girmemişti suyumu patlattıktan sonra girmişti sonra doğumhanede de ebe biraz bastırmıştı ve rahatça doğdu oğlum. Bence sezaryeni kabul etme hemen
Elfffffffff tany15 benimde öyle, yani kanalda değil, bir hafta bekleyelim girmezse sezaryen dedi. Cuma bakacak son kez, cumartesi alacak büyük ihtimalle, günü doluyor çünkü. Her şey yolundayken kanala girmediği için sezaryen olmak , oturup ağlayacağım😭
Hulya_ tany15 Ben 1 ay önce doğum yaptım hamileliğim boyunca çok hareket ettim ama oğlum naptıysak kanala girmedi son hafta tüm hareketleri yaptım çömel kalk yürüyüş bol hareket hurma vs ama yinede inmedi ve suyumda çoktu bebeğim iri bebekti ultrasonda 3750 gözüküyordu 4400 doğdu irilikten kanala inenemiş doğum anında bile inemedi ebe karnıma bastırarak yardım etti o şekilde doğdu tüm bunlara rağmen doktorum hiç sezeryandan bahsetmedi kanala girmemesi normal doğuma engel değil demişti doktorum
Zeze20 Önemli olan dönmesi, eğer dönerse doğum anında kanala giriyor diye biliyorum. Bende normal istiyorum ama bebek ters bende de 🥺
tany15 Zeze20 döndü 1,5 ay oldu ama kanala giremiyo dedi suyun çok fazla dedi giremezse 2 hafta içinde sezeryan günü vercem dedi🤷🏻♀️🥺
tany15 Elfffffffff offf yaa😩gerçekten çok zor ben gerçekten çok korkuyorum ameliyattan.başka bi sebebi yok ağrısıydı osuydu busuydu görmüyoda gözüm o sedyeye yatıp bayılma düşüncesi gerçekten psikolojimi mahvediyo🥺şimdi bütün gün 5 kat merdiven inip çıkıyorum apartmanda faydası oluyo dediler çömelip bekliyorum dizlerimin üstüne o da kanala girmesine yardım ediyomuş sende yap canım bunları
Elfffffffff tany15 yapmaz mıyım kız neler yapıyorum canım çıkıyo ama girmiyor, doğum anında girebiliyormuş falan ama devlete gidiyorum ona rağmen girmez bence sezaryenle alalım diyor adam🤦🏻♀️
Razah Bebim de girmemiş daha kanala bugün kontrolüm vardı pazartesi tekrar gel dedi alttan muayene yapicak ona göre 41 e kadar beklerim dedi şuan 39+2 yim 🙄
tany15 Elfffffffff devlet diyosa doğrudur gene doktor uğraşmak istemiyo sezeryanla devlette.normale alıyoki ebeler doğurtuyo kendi bişey yapmıyo.ben özele gidiyorum oyüzden sezeryan olucak gibi diyincede içime kurt düştü
fosforlukalem tany15 doğumda 8 cm açılma oldu, ebeler kontrol ederken suyumu patlattı ondan sonra kanala girdi
Bahar_N tany15 onu hiç sorun etme son dk bile inebilirler sancıyla inecek o ve suyun gelirse onla beraber inecek kayarak hiç üzülme güzel düşün doğum pozuyonundaysa sorun etme