Tugcebyr canım aynı sekılde ben de kullanıyordum ama hıc bır faydasını görmedim gene kusmaya kusuyordum çok düşük dozu var o bulantı hapının ben gece yatmadan önce ıkıntane bır de sabah uyanır uyanmaz aç karınla ıcıyordum baktım işe yaramıyor bıraktım zaten bulantılarım bıraktıktan sonrada aynı şekılde ılerledı çok şükür sımdı ufak ufak bır şeyler yemeye başladım