O haftalarda ben de deli gibi tatlı yiyordum. Hatta bir akşam bir baktım büyük boy 3 eti cin büyük boy 2 halley yemişim. Ve daha da duramıyorum… O kadar çok üzüldüm ki sonra eve almayı bıraktık. Çoğu zaman canım çekse de evde yok deyip yemiyorum. Hurma zamanına geldiğimiz için de artık hurma yiyorum tatlı niyetine.😊