Merhaba arkadaşlar, şuan 19+4 olduk çok şükür 17 haftama kadar tatlı türünden acayip tiksiniyodum okadarki karpuz falan yada tatlı meyvelerden ağzıma hiç sürmedim tatlı türü son 2 haftadır asla doymuyorum ve nutella yada sütlü tatlılar dayanamıyorum sürekli yemek istiyorum başlarda anlamadım ama 4 5 gündür kendimi durdurmaya çalışsamda nutella kavanozunu önümde buluyorum sonra kendime çok kızıyorum ve korkuyorum şekerimmi düşüyo şekermi var acaba şuan zamanıda degil baktıramamki falan diye çok takıyorum kafama geçicimi bu durum yoksa şeker başlangıcı falanmı Allah korusun bileniniz varmı