Shdmcht benim doktorum çatı muayenesi yapmıyor. Bana senin boyun uzun, fiziğin tam normal doğuma uygun, çok kolay doğurursun dedi hamileliğim boyunca. Belimde de hafif derecede skolyoz var. Bunu söyledim, sadece doğum sonrası bel ağrısı çok çekersin dedi. Gel gelelim ki sadece doğum sonrası değil doğumda da felaket bir acı çektim. Çoook zordu. Belimdeki skolyoz çatımı daraltmış meğer. O yüzden bir hayli meşakkatli bir doğum oldu. Bebeğim kanalda sıkıştı çıkamadı benim ıkınmaktan tansiyonum düştü artık halim kalmadı, solunum cihazına bağlandım vs vs vs. Doğum sonrası da 3 hafta doğrulamadım belimden. Annem dedi ki sezaryenli gibisin normalde 2 güne ayağa kalkman gerekirdi. Ama 35 gün oldu hala bazen ağrım oluyor alt tarafta. Ama çok şükür baya toparladım. O yüzden kesinlikle riske atmayın derim ben. Bilseydim böyle olacağını en baştan sezaryen isterdim en azından doğum sancısı çekmezdim.