Şeker yüklemesi yaptırmayıp şekerinizi yükseldiğini bilemezsiniz vucutta. Bir kez şeker yüklemek zararli diyorlar fakat bilmeden hobidigirtlak yiyip şekeri 200 e çıkarıyorlar her yemek yedikleri de o şekerin anı yükselmesi bebeğe zarar onu düşünmüyorlsr. Ben yaptırdim. Sulalede şeker yoktu bende çıktı. Çok da değil ha 141 çıktı bir değer için doğuma kadar diyet yaptım. İyiki de yaptim. En ufak bir kaçamak yapıyım yükseliyordu vicdan yapıyordum. Haberim olmasaydi ve ben sürekli hamileyim diye canımın istedigini yeseydim ve çocuğuma bir sye olsaydı kendimi affetmezdim. Şeker bebek için çok tehlikeli. Doğuma kadsr şekere maruz bırakmakta da bir kez yaptırmak daha mantıklı . İlk kez sizin posta cevap veriyorum. Bu yaptırmayın diyenlere de gıcık oluyorum. O zaman hiç şekerli birsey yemeyin de. Şeker yüklemesi ne gelince zarar ama baklavayı 3er 5 er götürüyorlar . Kendi tercihiniz ama bu zamana kadar onca insan yaptırıyor bunu ve doktor öneriyor. Neyse ya sabah sabah sinir oldum. Ne çok doktor varmia bu uygulamada da haa