yamacalimoms Kızlar ağrı falan yok ama sanki kabız olmuşum gibi bir his var neden böyle anlamadım tuvalete gittim tuvaletim de yok, hazımsızlık olabilir mi bu
ecembugra53 yamacalimoms bebek baskı yapıyor canm Doğuma her geçen gün yaklaşıyorsun artık vücudun Doğum belirtileri veriyor cok normal bunlsr 🌹😊
yamacalimoms Dlkozdmr garip ya anlamlandiramadim, baskı gibi kabız olmuşum gibi ama kabizda değilim 🤷
Melike145334 yamacalimoms bu bir doğum belırtısı olabılır pamuk yapmayın ama benım ılk doğumum tam da bu hısle geldı sankı ıkınma kabız hıssı gıbı baskı ve hıs vardı hıc anlamamıstm sabahına sancılarla uyandım bır doktora gıtsenız iyi olur
Nurseda57 yamacalimoms ya bende böyleyim iki gündür tuvalete gidiyorum geri çıkıyorum bidha gidiyorum ama yok yani tuvaletim
ecembugra53 yamacalimoms canım doğması için demedim 😊 işaret veriyor yani annesi sana 😊 korkma gelmez hemen
Dlkozdmr yamacalimoms herkesin psikolojisi aynı demekki ya ilk aylar düşükten korkuyor insan sonra hareketlerini hesaplıyor korkuyor son ayda erken gelmesinden korkuyor hayırlısıyla sağ salim gelseydi inşAllah evlatlarımız🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ecembugra53 yamacalimoms 32 haftalığım canım 😊😂 canım Doğum korkusu olır benimde aklıma gelmiyor değil ama psikolojik olarak burada bilinç altı cok önemli doktorun hep rahat ol diyor kafana koyma tskma dedi böyle seyler o kendilindrn hersey gelecek geçecek dedi biz kendimizi ne kadar rahat bırakırsak bebekte o kadar sakin ve Doğum güzel okurmuş canım hep böyle duydum
yamacalimoms Dlkozdmr senin kaç haftalık evet annelik sürekli tetikte olmakmis ay duscek mi ay sağlıklı mı iyi mi hareket etti mi vs kafam hiç rahat değil nedense şimdide erken doğarsa diye kafaya taktım
Dlkozdmr yamacalimoms 34+3 bende öyle vAllah biraz ağrım olsa hemen senaryo kuruyorum kafamda hamd olsun binlerce kezde biraz zor olduğu için mi bilmiyorum..🤷🏻♀️
Zuhal1 yamacalimoms vallahi şuan onu hissediyorum heran makadımdan bişey çıkıcak hissi var ve 34+4 üm
yamacalimoms Zuhal1 demekki bu haftalarda oluyor bu ya garip bı his ilk defa yaşadım geçti biraz uzaninca korkmadım değil
yamacalimoms Dlkozdmr Kuvoz korkusu, acaba sağlıklı mi korkusu oluyor.Gecen eşime ben ölürsem doğumda ona kim bakxak diye ağladım,iyice bozdum kafayı 🤷
Zuhal1 yamacalimoms ben uzanıyorum var ama yarın doktora kontrole gidicem sorarım zaten bişey olursa söylerler inşallah bişi yoktur bendede ilk defa oldu