Demetsvm canım.gittim biraz daha beklesek dedim.bosuna beklemiş olursun daha da kötüye gider seni de kötü etkiler biz bu.mesuliyeti almayız diyolar, 😔 kaç tane doktor gezdik 😔 kan pıhtılaşması varmış bende yaşamaz diyor doktorlar 😔 kan akışı durmuş bebeğe giden