Demetsvm canım.beterin beteri var şuan bana neler neler diyolar yasamaz ölür seni de tehlikeye sokar hadi binde bir ihtimal yaşadı diyelim özürlü engelli olur şu bu, alınmasi lazım dedi iki profosore göründüm, ama çıkmadık candan ümit kesilmez dedim bende riskli iken şuan bir de ankaraya bir profosore gidelim tüm ihtimalleri değerlendirelim diyoruz sende az bir risk görmüşler down sendrom olabilir diye oda bir ihtimal , Allaha sigin birseycik olmaz Allahın izniyle inşallah Allah herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin 😭