Tugbaal Az kalmış cnm benim bana doktorum 32 yi görelim sonrasını takma kafaya demişti, sen de şükür atlattın sayılır. Ama senin açıklık olduğu için benim gibi yapmaman lazım diye düşünüyorum yani yatıp dinlenmelisin bol bol. Benim hiç açıklığım yoktu sadece rahim uzunluğum 28 mm e düşmüştü ve bir erken doğum hikayem olduğu için serklajı önerdi. Hakkaten de serklaj çok koruyucuymuş bilseydim ilk bebeğimde de yaptırırdım😔 Duacınım cnm 🙏🏻