Tugbaal Ben açıkçası çok dikkat edemedim evde bir çocuğum daha olduğu için, doğru düzgün dinlenemedim, verilen ilaçları düzgün kullanamadım. Çünkü 2,5 yaşında ilgiye ihtiyacı olan bir çocuk daha olunca evde ister istemez hamileliğime gerekli özeni gösteremedim😔Eşim sağolsun destek olabildiği kadar dinlenebildim, yani yatarak hamilelik geçirmem mümkün olmadı. Ama serklajımı yapan doktor bana yatmanın hamileliği devam ettirmek adına çok bir faydası olmaz sadece kendini çok yorma günlük işlerini yap, stres yapma demesi üzerine ben biraz da rahat davrandım. Ama tabi bu her hastanın durumuna ve doktorların görüşüne göre değişir. Ben doktoruma güvendim ve durumum da aksine izin vermediği için takır tukur bu günlere kadar geldik. Ama çok ağrı sancı çektim onu da söyleyeyim. Şu an annemler geldi ve ben tamamen ayağa kalkamaz duruma geldim ağrıdan 😔 İnşallah sizler daha keyifli hamilelikler geçirir ve sağ Salim kuzucuklarınıza kavuşursunuz🙏🏻