ilknurosman yaaa benim annemde böyle, mesela eşim eltimin kalmasini istiyor bende annemin. Anneme kal yanimda diyorum bana hemen eşinin istediği kalsa daha iyi olur, ben kac yildir bebek bakmadim kendime guvenmiyorum, evde baban ve kardesinlerin tek kalacak onlara kim bakacak diyor bu arada 2 kardesim var kiz 22 oglan 16 yasinda. İstemedigini o kadar belli ediyor ki eltiminde 2 cocugu var biri 7 biri 1 yasinda ve canavar gibiler onlarin oldugu ortamda dinlenmek imkansiz valla simdiden dusunmekten, stres yapmaktan, dogumdan cok refekat konusuna takıldm