Kızlar merhaba dogum yaptiginizda yaninizda o gece kim kaldi veya kim kalicak ? Ben esimi istiyordum ancak sonradan dusundukki ikimizde tecrubesiziz spinal sezeryan olucam ben esim de bende bebegin altini acmayi bilmicegimiz icin daha ilk gun oyuzden annem kalsin istiyorum esimde ayni sekilde dusunuyor ve daha oncesinden kayinvalidem 2 kez annen kalir demisti lafi acildiginda benim annem de diyorki sen kayinvalidene teklif et yine de kadincagiz alinip gucenmesin diyor ya anne zaten kendisi 2 kez demisti diyorum olsun sen yine de teklif et diyor beni cileden cikartiyor azonce kendi teyzem aradi muhtemelen annem soyledi teyzemede o da diyorki bende bak erkek annesiyim ilerde benimde gelinlerim bana teklif etmezse ben gucenirim sen teklif et diyor esime anlatmamistim bunu ama teyzem esimin yaninda oldugunu bile bile bu konusmayi yapinca esimde ogrenmis oldu hatta ben bunun icin anneme gucendim 2 gun once esime anlatmamistim ama teyzem sayesinde ogrenmis oldu esimde diyorki tamam guzel dusunuyo ama annem alinmaz mantikende senin annenin kalmasi icap eder askim zaten diyor soyle dusun ben ameliyat olsam senin babanmi kalmasi gerekir benim basimda benim babammi tabikide benim babamin kalmasi icap eder buda boyle yani diyor hatta esim sagolsun az sonra kayibvalidemlere gidicez ben hallederim annemle konusurum sen bisi deme sen dersen sen mi kalmak istersin diye sorarsan annemde mecbur kalir tamam ben kalayim der oyuzden ben konusurum annemle diyor kayinvalidemle aramda hic bir sorunum yok cok sukur kendi annem gibi sayarim severim oda beni kendi kizi gibi sever ama sonucta sezeryan olucam belki kayinvalidem kalsa ona yuk olmamak adina kendimi daha fazla zorlucam dikislerime belki zarar vermis olucam dunya hali insanin basina her turlu sey gelebiliyor sonucta ne kadar kendi annem gibi sevip gorsemde kendi annem gibi olmaz yaniliyormuyum kusura bakmayin biraz uzun oldu sizlerin fikirlerinizide almak istiyorum arkadaslar