Gulsahkyc onun haricinde doktorumla bide ebelerle konustk biraz araştrmacıyımdr normale hç sezaryandan kolay diyeni duymadm normal zor cesaret işi sezeryann bi ilk günü yürüme ilk kalks bi kaç saat zor gelcek sonra yürrsen bişey yok açılıyorsn dediler normalle kıyaslanmaz acısı dedi herkes .. dedgm gbi doğum sonuçta canından can çıkıyor bide yapı meselesi herkesn farklıdır.. 10 ay önce arkadsm 3 gün yattı hastanede doguramadı sezeryana aldılar 10 tane daha yaparm böle diyor.. sadece normali denemiş oldum içimde kalmadı dedi..