Eceslh Canım tabi karar senin ben normal doğurdum 4210 evet benimde altta dikişim vardı dikiş ya sağ tarafa ya sol tarafa doğru oluyor hangi taraftaysa o tarafa oturmadığın taktirde bi sorun yok ama tabi sancı çekerken hangimiz bağırmadık beni sezaryene alın diye çılgınlar gibiii😁😁Tabi sezaryen olup daha erken iyileşen de var . Neyse hepimiz sağlıklı olalım da