Esila454a Goncakerim benim hareketleri.yok.eskisi gibi kafayi.yiyecemmmm allahim niye ya bu doktor boyle vurdum.duymaz😥😥
Goncakerim Esila454a iyi düşün iyi olsun bebegıde üzme karnında canım inşallah guzel doğumun olur 🙏🏻❤️