Merhaba bende 17 haftalığım mayıs ilk haftası görünüo doğum bakalım
14 haftalıkken doktor büyük ihtimalle erkek dedi 1 Aralık cuma tekrar kontrole gitcem bakalım çikolatayı bende deneyeceğim cok duydum merak ettim oynayıp oynamıyacağını
Gecen kontrolde oynasın die doktor karnımı salladıda salladı bana mısın demedi yatıodu 😊
Genelde bişi yemeden gidiodum test falan ister die ama şimdiye kadar bi kere ilk kontrolde genel rutin testlerinden başka bişi yapmadı bu sefer çikolata yicem 😁🙈